Announcement

Collapse
No announcement yet.

vB-admins Sweden

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det här är väl egentligen inte rätt ställe för support, men vi gör ett försök.
    Om du tittar här: https://www.vbulletin.com/docs/html/...guage_download
    Där framgår det att du kan antingen ladda upp filerna lokalt från din dator, eller också ftp:ar du upp filerna till din install-mapp (eller om du nu kör wamp kopierar du filerna direkt dit).
    Du ändrar givetvis sökvägen till dina filer i rutan där det som default står "./install/vbulletin-language.xml" till det dina filer heter.
    Om det inte fungerar nu så skriv steg för steg exakt vad det är du gör, för det framgår inte riktigt vart det går fel.

/Anders
    Anders Pettersson
    Don't send me requests by PM to email you the Swedish language file that I have done. My translation is only available here at vbulletin.com to licensed users.
    If you want updates on when a new version of the Swedish language packs (forum & suite) are available, subscribe to this discussion.
    Don't PM me for support on how to install language files etc. please post in the appropriate forum, that will most likely give you help quicker.

Comment

• Jag kopierade filerna direkt till install mappen och ändrade sökvägen. Funkade perfekt. Tack ska du ha för hjälpen
      Jag ser fram emot ny packs till vB5 när du orkar
      Vote - Invite System vB4
      Vote - Invite System vB5

Comment

• Finns det något svenskt språkpaket för 4.2.1? Anders, du kan bortse från mitt privata meddelande om du svarar här.
        AMD Forum

Comment

• Jag har haft väldigt dåligt med tid att ägna åt detta det senaste halvåret/året, så jag har inte gjort någon översättning av 4.2.1 än.
          Som det ser ut lär det dröja också, vi får se när jag kan hinna med.
          Anders Pettersson
          Don't send me requests by PM to email you the Swedish language file that I have done. My translation is only available here at vbulletin.com to licensed users.
          If you want updates on when a new version of the Swedish language packs (forum & suite) are available, subscribe to this discussion.
          Don't PM me for support on how to install language files etc. please post in the appropriate forum, that will most likely give you help quicker.

Comment

• Jag har gjort klart översättningen nu. Men av någon anledning kan jag inte skapa nya ämnen i forumet http://www.vbulletin.com/forum/forum/customizing-vbulletin/vbulletin-downloads/vbulletin-download-submissions

Så det verkar dröja lite till innan jag kan ladda upp översättningen.
            Anders Pettersson

Comment