Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norwegian vBulletin usergroup

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Norwegian vBulletin usergroup

Noen som har jobbet med oversettelse av 3.7.0?

Jeg lurer på hva en god norsk oversettelse av "Social groups" er...

Lastet opp en ny språkfil for vBulletin 3.7.0

Comment

Dette tar sin tid. Floris mente det ville ta noen dager, ettersom de er opptatt med support for 3.7.0. Skal ta kontakt med han i morgen dersom det ikke skjer noe. Beklager at det tar lengre tid enn jeg forventet.

Comment

Da er den endelig klar.

Comment

Er denne inkompatibel med 3.6.x?

Comment

Fra hjelpefilene i AdminCP:
            "Use language file even if it was created for a different version of vBulletin?

If this is set to Yes, you will not receive a warning if this language set was created for a different version of vBulletin than you are running.

Typically it is ok to use language files from newer versions but not from older versions. The reason is that newer versions may have extra phrases that your version doesn't have, but at least it will have all of the phrases that yours does, whereas an older version might not."

Tror nok jeg ville laget en kopi av forumet, "testvb" og foretatt en prøve installasjon,

Comment

*vinker til folket*
              MCP / MCSA / MCSE / MCT
              A few eggs short of a complete easter basket

vB 4.0.5+ CMS (No hacks), Windows Server 2008 R2 Ent, IIS 7.5, PHP 5.3+ (FastCGI), WinCache, Memcached, MySQL 5.1.45

Comment

HaHa

Comment

Tror de fleste bruker order sosiale grupper jeg, men det er ikke noe god ord, nei. Tror jeg kommer bare til å kalle de for grupper.

Comment

Og jeg bruker 3.7.2. og kunne ha tenkt meg å dele min oversettelse, men har ikke clue til hvordan jeg lager xlm fil med navn på oversetter osv.

Dessuten, er det noen flere som har problemer med å bruke æ, ø og å i chatteprogrammer på forumene? Tror det er noe i Ajax- opplegget som er årsaken, men er ingen programmerer, så vet noen av dere hva jeg skal gjøre , så hadde jeg satt pris på det!!!

Sig.

Comment

er det noen som har oversatt versjon 3.8.0??

Comment

http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?p=1555241 , men jeg får ikke lastet den ned :/

Comment

Hallo

Jeg har nettopp kjøpt vbulletin forum + blogg.

Kan jeg bruke den siste norske språkpakken til den nyeste versjonen av vbulletin 3.8.2?

Finnes det oversettelse til bloggen og?

Comment

Foxnox: Ja, 370-fila fungerer på 3.8+, men den har selvfølgelig ikke med de ordene som er nye i versjoner etter 3.7.0.

Har ikke sett noen oversettelse for bloggen (eller PTools for den del). Kommer nok til å lage dem selv, bare jeg fikk litt tid til overs.
                            Toddler from Hell

Comment

Hei!

Comment