Disable auto-log out for Admin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Toka
    New Member
    • May 2012
    • 22
    • 4.1.x

    #16
    Hi Videx, Hi John

    Thank you both very much for your response, it's very much appreciated
    (I do not use anti-virus, I find it rather annoying)

    I have made all the settings to prevent the log-out feature,
    but it happens ever so often !!!
    Currently I do not work on my Forum,
    because I am terribly stressed-out by the excessive demand to login over and over again !
    Why doesn't vBulletin give the possibility to disable this log-out option !!!
    Is there anybody who can tell my why this option is introduced in the first place,
    because I don't see the value of it.
    Why would it be more secure to be logged out every minute, it doesn't make any sense !
    This would only be needful when someone shares a computer with other users.
    Otherwise there isn't a reason i can find why we should be logged out every minute or ever so often.
    This is just an annoying option, it serves little or no purpose !
    If this option has been introduced by developers,
    why can't they offer a solution to turn it off ???

    A frustrated user
    vBulletin version 4.1.12

    Comment

    • Toka
      New Member
      • May 2012
      • 22
      • 4.1.x

      #17
      It seems that selling software is more important than support.
      Shame on You vBulletin, to let users in their misery.
      Thanks for nothing !!!
      vBulletin version 4.1.12

      Comment

      • Videx
        Senior Member
        • Jan 2007
        • 848

        #18
        Originally posted by Toka
        Shame on You vBulletin, to let users in their misery.
        Thanks for nothing !!!
        I don't work for vb so I am free to say: Shame on YOU for blaming others for your own problems. We're all willing to help if you help yourself, but whining about it doesn't help find a solution.

        Comment

        • Matthew Gordon
          Senior Member
          • May 2002
          • 3243
          • 1.1.x

          #19
          If you are being logged out "3 times in less than a minute" then you are having more serious problems. It's not a common problem at all, nor is it designed that way. Is the problem only in the Admin CP? Do you have it with default files uploaded? (I know we discussed file edits earlier, are those still there?) Do you have the problem with plugins disabled? Have you tried a different browser, or a different computer?

          Comment

          • Toka
            New Member
            • May 2012
            • 22
            • 4.1.x

            #20
            Ok, ik ben niet van plan iedere keer uren werk te steken in het opstellen van Engelse teksten om mezelf duidelijk te maken.
            Al wat ik vroeg was dat jullie mij zouden helpen met een probleem dat ik ervaar.
            Jullie reageren nog niet eens als ik de vraag opnieuw stel.
            Meer nog, ik wordt nog beledigd ook.
            Ik ervaar dit probleem op meerdere PC's,
            en als Software-ontwikkelaar en jarenlange ervaring als moderator op Forums ken ik er toch ook wel iets van...
            Maar als het teveel gevraagd is om hulp te krijgen bij een probleem, dan zij het zo.
            Het is altijd hetzelfde met jullie, negeren en beledigen als je zelf het antwoord niet kent.
            Beleefdheid op een Forum is voor mij het hoogste goed, maar steeds opnieuw ervaar ik dat er mensen zijn die het leuk vinden om anderen te beledigen en te kleineren.
            Indien jullie wat meer mensenkennis zouden hebben, dan zouden jullie begrijpen dat mensen gefrustreerd kunnen worden door bepaalde opties aanwezig in software.
            Zoals ik al zei, zijn de Software-ontwikkelaars degene die deze optie in de software hebben ingebouwd,
            dus zouden ze ook kunnen helpen in het uitschakelen van deze opties,
            maar dat schijnt teveel gevraagd te zijn !
            Als gebruiker van deze software, zou ik graag weten hoe ik deze vervelende logout-optie kan uitschakelen, dat is alles.
            Steeds opnieuw draait een vraag van mijnentwege uit op een ongepaste discussie en ruzie.
            Hoe komt dat toch ?
            Ik ben altijd beleefd en voorkomend, maar ja, op de meeste forums zitten altijd bullebakken die hun frustraties op anderen moeten botvieren,
            en als ze niet kunnen laten zien hoe goed ze toch wel zijn, dan worden ze brutaal en beledigend !
            IK zal jullie Forum-Software dan maar niet meer gebruiken !!!
            Nogmaals weggesmeten geld dus !
            Voor mij is een Forum een plaats waar mensen op een beleefde manier elkaar trachten te helpen,
            zonder bepaalde zaken te gaan insinueren, en anderen op hun fouten te gaan wijzen en ze op te koop toe nog te beledigen ook.
            Het wordt tijd dat het concept Forum wat meer wordt bijgeschaafd,
            en dat het niet een plek is waar je als gebruiker schrik moet hebben om een vraag te stellen !
            vBulletin version 4.1.12

            Comment

            • Zachery
              Former vBulletin Support
              • Jul 2002
              • 59097

              #21
              English please

              Comment

              • Toka
                New Member
                • May 2012
                • 22
                • 4.1.x

                #22
                Ja het moet altijd gemakkelijk zijn voor jullie,
                ik ben niet Engels sprekend van origine !
                waarom kunnen jullie geen ondersteuning geven in het Nederlands ???
                Als jullie verwachten dat wij Nederlands sprekenden altijd alles in het Engels moeten schrijven,
                dan moeten jullie ook niet verwonderd zijn dat er sommige zaken eventueel verkeerd kunnen overkomen.
                Jullie hebben er geen idee van hoeveel tijd er in kruipt om een tekst op te stellen in het Engels.
                En op de koop toe krijgen we dan nog niet eens antwoord !!!
                vBulletin version 4.1.12

                Comment

                • Zachery
                  Former vBulletin Support
                  • Jul 2002
                  • 59097

                  #23
                  We do not offer support or the software in Dutch, nor is it advertised anywhere that we do.

                  If you cannot post in English, or provide a translation with your posts, please refrain from posting. These are in our forum rules.

                  Comment

                  • Toka
                    New Member
                    • May 2012
                    • 22
                    • 4.1.x

                    #24
                    Wel, dan wordt het tijd dat jullie wel support geven in het Nederlands,
                    ik ben ook een klant of niet soms ???
                    en nogmaals, ik ben het kotsbeu om beledigd te worden omdat mijn Engels misschien niet opgesteld is zoals het hoort !!!
                    En jullie dat verkeerd interpreteren.
                    vBulletin version 4.1.12

                    Comment

                    • Wayne Luke
                      vBulletin Technical Support Lead
                      • Aug 2000
                      • 73981

                      #25
                      You need to request support in English. We do not provide support in Dutch. Until you can do so, you're requests will be closed.

                      Clicking the "remember me" box when you login prevents the auto-logout on the front end. This is considered a security issue on the back end so is not allowed.
                      Last edited by Wayne Luke; Mon 6 Aug '12, 3:42pm.
                      Translations provided by Google.

                      Wayne Luke
                      The Rabid Badger - a vBulletin Cloud demonstration site.
                      vBulletin 5 API

                      Comment

                      widgetinstance 262 (Related Topics) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.
                      Working...