Nog eens

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Toka
    New Member
    • May 2012
    • 22
    • 4.1.x

    [Forum] Nog eens

    En zolang ik geen antwoord krijg op mijn QUESTION, zal ik in het Nederlands posten.
    Jullie zijn toch de alleenheersers die denken dat ze met mensen kunnen doen waar ze goesting in hebben.
    IK verwacht hulp van jullie en rap of er zullen maatregelen volgen die extreem zijn.
    Wat denken jullie wel dat jullie zijn ... GODEN,
    ik heb niet meer gedaan dan een vraag gesteld in het Engels, omdat jullie te stom zijn om Nederlands te begrijpen !!!
    En natuurlijk zullen jullie je macht eens tonen door mijn Gebruikers profiel te bannen, ge doet maar, ik kan het zonder jullie ook wel af.
    Ja, dat is waar jullie mensen vooral goed in zijn, mensen overheersen en mensen kloten.
    Zolang de centjes maar binnen zijn is jullie transactie van de deal voorbij.
    Het is steeds weer het zelfde liedje, de macht van de sterkste, je kunt er trots op zijn.
    Adieu
    Last edited by Zachery; Tue 7 Aug '12, 2:56am.
    vBulletin version 4.1.12
  • Trevor Hannant
    vBulletin Support
    • Aug 2002
    • 24358
    • 5.7.X

    #2
    Please post in English...
    Vote for:

    - Admin Settable Paid Subscription Reminder Timeframe (vB6)
    - Add Admin ability to auto-subscribe users to specific channel(s) (vB6)

    Comment

    • beishe8
      Senior Member
      • Oct 2005
      • 6782
      • 4.2.X

      #3
      Originally posted by Toka
      En zolang ik geen antwoord krijg op mijn QUESTION, zal ik in het Nederlands posten.
      Jullie zijn toch de alleenheersers die denken dat ze met mensen kunnen doen waar ze goesting in hebben.
      IK verwacht hulp van jullie en rap of er zullen maatregelen volgen die extreem zijn.
      Wat denken jullie wel dat jullie zijn ... GODEN,
      ik heb niet meer gedaan dan een vraag gesteld in het Engels, omdat jullie te stom zijn om Nederlands te begrijpen !!!
      En natuurlijk zullen jullie je macht eens tonen door mijn Gebruikers profiel te bannen, ge doet maar, ik kan het zonder jullie ook wel af.
      Ja, dat is waar jullie mensen vooral goed in zijn, mensen overheersen en mensen kloten.
      Zolang de centjes maar binnen zijn is jullie transactie van de deal voorbij.
      Het is steeds weer het zelfde liedje, de macht van de sterkste, je kunt er trots op zijn.
      Adieu, klootzakken !!!!!!!!!!!!!
      Originally posted by Trevor Hannant
      Please post in English...
      Not recommended...


      vB5 is unequivocally the best forum software, but not yet...

      Comment

      widgetinstance 262 (Related Topics) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.
      Working...