hjälp mig, med språket!!??

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anders P
    replied
    Hej.

    Till att börja med så måste man enligt detta forums regler posta på engelska.

    Det ska visst gå bra att använda 4.1.12, den som säger att det inte går har inte koll. Man måste ange "ignorera version" när man laddar upp filerna dock. (Hur skulle det annars fungera när man uppgraderar sin vBulletin, men inte har nya språkfiler?)

    Sedan som jag tidigare meddelat dig så kommer vissa fraser att saknas, dvs. alla fraser som är nya/uppdaterade i version 4.2.0 jämfört med 4.1.12. De gäller framför allt de nya funktionerna "Navigation Manager" och "Activity Stream" etc.

    Och du borde inte be webbyrån om hjälp med att göra den typen av enkla installationer/uppgraderingar, det är väldigt enkelt, men uppenbarligen har de inte tillräcklig koll och det är inte värt kostnaden.


    English
    First of all you need to post in English, as per this forum's rules.

    It will work fine to use the 4.1.12 language files with 4.2.0, anyone that says it won't work don't know what they are talking about. But one need to select "Ignore version" when uploading them. (How would it otherwise work when updgrading vBulletin and one don't have new language files?)

    And as I have told you before there would be some phrases missing, in other words all phrases that are new in version 4.2.0 compared to 4.1.12 will not be translated. This mostly concerns the new functions like Navigation Manager and Activity Stream, etc.

    And I don't see any reason for you to have your web host installing the language files for you, it is very simple and appeerantly they don't have a clue of how vBulletin works, and secondly it isn't worth the cost.

    /Anders

    Leave a comment:


  • Björn Erkee Eriksson
    started a topic hjälp mig, med språket!!??

    hjälp mig, med språket!!??

    Hej, hjälp mig med språket nån, asså kan någon skapa språkfiler för vbulletin 4.2.0??
    Jag erbjuder den som fixar dessa filer 200 - 300 kronor, måste ha dessa filer.
    Vbulletin 4.1.12 gick inte enligt webbyrån, Webbdo...

    Om någon kan fixa det kan den personen få 200 - 300 kr, om personen fixar språket 4.2.0.

    Hoppas någon kan det, och vet vad man menar..
    //Björn. E
widgetinstance 262 (Related Topics) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.
Working...